Najnovije vijesti
Početna / Nekategorisano / Solana d.d. Tuzla za devet mjeseci ostvarila najbolje poslovne rezultate od 1992.

Solana d.d. Tuzla za devet mjeseci ostvarila najbolje poslovne rezultate od 1992.

Bakir Solana d.d. Tuzla, lider na tržištu soli u jugoistočnoj Evropi, ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine najbolje poslovne rezultate od 1992. godine. U ovom periodu zabilježeno je povećanje prodaje soli od 3.500 tona u odnosu na isti period lani, dok je izvoz porastao za 13%.

Na pozitivno poslovanje najviše je uticalo povećanje prodaje na domaćem tržištu branda kuhinjske soli po kojem je Solana i poznata u pakovnju od 1 kg za čak 30% u odnosu na prethodnu godinu. Zabilježeno je i povećanje prodaje tabletirane soli od 24% gdje vidimo veliki potencijal za dalje proširenje na nova tržišta, navodi se u saopćenju za medije ove kompanije.

“Kvalitet je konačno došao do izražaja. Naša so i njena vrhunska svojstva su najvažniji razlog za ovakve rezultate. Također, moramo istaći da je povećanje investicija u godinama koje su iza nas dalo doprinos kontinuiranoj i kvalitetnoj proizvodnji. Veoma je važno da se rast prodaje bilježi kod svih gotovih proizvoda kako na domaćem tako i na ino tržištu. Dodatnim mjerama unaprijedili smo obim rada u službi i do 30%. Nova Uprava zajedno sa svim uposlenicima napravili su odličan posao. U periodu koji je pred nama u fokusu našeg poslovanja će biti dalje jačanje naše pozicije lidera na tržištu soli jugoistočne Evrope po definisanim standardima kvalitete. Također, ulaganjem u razvoj i modernizaciju uz zaštitu okoline želimo podići energetsku efikasnost kompanije. Ipak, prioritet naše kompanije ostaje motivacija i obrazovanje naših zaposlenika, jer su oni temelj našeg razvoja i napretka”, izjavio je Bakir Smailagić, direktor kompanije Solana d.d. Tuzla.
Povećanje prodaje na domaćem tržištu pratio je i rast plasmana na inozemna tržišta za 13%. Uz povećanje prodaje a do sada poznatim tržištima Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije i Hrvatske, u zajedničkom nastupu sa bradnovima AS Holdinga ostvaren je plasman na nova tržišta kao što je Katar i druge zemlje Bliskog Istoka. S tim u vezi, u Solani vide priliku da zadrže i povećaju učešće na tržištima na kojima su trenutno zastupljeni, sa fokusom u narednom periodu na zemlje EU.
«Izvoz je naša velika šansa. Kvalitet koji postiže naša Solana vrlo je rijedak i to inozemna tržišta posebno prepoznaju. Tuzlanska so je jedna – jedina, i kao takva osim tradiocionalnih tržišta u okruženju, s velikim očekivanjima idemo na osvajanje novih tržišta kao što su tržišta Dalekog i Bliskog Istoka, kao i tržišta evropskih zemalja”, kazao je Smailagić.
Solana d.d. Tuzla je jedna od najstarijih kompanija u Bosni i Hercegovini i naša najstarija prehrambena industrija.

(bhglas – Indikator.ba)

Check Also

Tuzla – Doček Nove godine uz Plavi orkestar na Trgu slobode

Grad Tuzla u saradnji sa Turističkom zajednicom Tuzla organizirat će javni doček nove 2019. godine ...